מרקדו הישראלית, ספקית גלובלית של פתרונות חיפוש מידע וסחר למסחר מקוון, הודיעה על שיתוף פעולה עם Fabric.com (www.Fabric.com), החנות המקוונת המובילה ברשת בתחום מכירות בדים. ההחלטה לשיתוף פעולה בין שתי החברות נבעה מדרישות של לקוחות Fabric.com לאפשרות חיפוש יעילה יותר באתר הנחשב לגדול בתחומו. אנשי השיווק של Fabric.com ערכו סקר שוק למציאת פתרונות חיפוש וניווט ובחרו בזה של מרקדו.
"התברר לנו כי מרקדו יכולה להקל על המחפשים לקנות משהו אצלנו באתר - והשיפורים מיידיים", אומרת לורי הדי, מנהלת השיווק ב-Fabric.com. "מאז התחלנו לעבוד עם מרקדו, אנו עדים לעלייה יומית של 25% במספר הלקוחות החדשים ואילו יחסי ההמרה שלנו (conversion rate) השתפרו ב- 30 עד 40 אחוז (יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת באתר מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצרים). כמו כן ראינו קפיצה משמעותית בכמות המכירות הממוצעת לאדם, ואני בטוחה כי בהמשך, ככל שנוסיף חוקים ונדאג לניקוי מאגר הנתונים שלנו, התוצאות רק תלכנה ותגדלנה". לדברי הדי, הפונקציונליות של הפתרון אף מאפשרת לאנשי השיווק והסחר של Fabric.com לנהל קמפיינים וליצור 'דפי נחיתה' היכולים לקדם פרטים עונתיים ומבצעי מכירה רלבנטיים.
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
"התברר לנו כי מרקדו יכולה להקל על המחפשים לקנות משהו אצלנו באתר - והשיפורים מיידיים", אומרת לורי הדי, מנהלת השיווק ב-Fabric.com. "מאז התחלנו לעבוד עם מרקדו, אנו עדים לעלייה יומית של 25% במספר הלקוחות החדשים ואילו יחסי ההמרה שלנו (conversion rate) השתפרו ב- 30 עד 40 אחוז (יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת באתר מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצרים). כמו כן ראינו קפיצה משמעותית בכמות המכירות הממוצעת לאדם, ואני בטוחה כי בהמשך, ככל שנוסיף חוקים ונדאג לניקוי מאגר הנתונים שלנו, התוצאות רק תלכנה ותגדלנה". לדברי הדי, הפונקציונליות של הפתרון אף מאפשרת לאנשי השיווק והסחר של Fabric.com לנהל קמפיינים וליצור 'דפי נחיתה' היכולים לקדם פרטים עונתיים ומבצעי מכירה רלבנטיים.
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il